Make your own free website on Tripod.com

Kat sini ... korang bole kenal ngan member net aku , aku dulu ... time memuda dulu la ... giler sangat chattin' , takder tujuan lain selain nak carik jodoh ... hehehe , aku pasti ramai lagi yang macam aku nie... tak yah la nak temberang ...ahaksSss, tapi sekarang , aku dah slow skit chattin nie... kalo aku chattin pun , chattin' ngan member yang aku kenai jerk ... kat bawah ni nama diorang ... hehehe check la sendiri , maner tau korang kenal gak ...

aku dah lama tak dengar berita dari diorang nie ... ntah maner hilang ntah , kalo ader sesaper terjumper, terkenal ker, member korang ker, sedara ker ... bagitau la aku ... hehehe aku tak nak memutuskan tali persahabatan yang sudah terjalin ... hehehehehe

MeMBeR KaMcInG