Make your own free website on Tripod.com


Orait ... sumer orang ader member ... tapi tak sumer orang ada ramai member ... macam aku. Member aku takder ler ramai sangat ... ada la dalam lingkungan 20 orang ... ader orang tuh member dia sampai keliling malaysia ader ... hehehe ... bagi aku , biar member kita tu sikit ...tapi tahu macamana nak menghargai pendirian kita dan pandai nak hargai hubungan persahabatan ... ketawa sama sama , nangis pun sama sama ... sekarang ni susah untuk kita carik member yang betul betul jujur , ader sesetengah tu , rapat bila kita hidup senang ... cabut bila kita bermasalah ... aku kadang kadang memang tak paham perangai manusia nie ... sepatutnya kita ambil tahu masalah member kita tu , bukan pulaukan dia , kalau kita pulaukan dia , bertambah la masalah dia tu ... kalau terlalu personal tu tak yah la amik tau ... tapi kalau member tu ader masalah dan kita plak dipilih untuk jadi pendengar bagi masalah dia tu ... kita dengar jer la ... terubat skit member tu , sebab ader orang sudi kongsi masalah ... kalau dia mintak pendapat , kita bagi la pendapat ... dia senang hati , ko pun senang hati sebab member ko tu dah senang hati ... hehehe ... maner la tau , masa depan ko plak ader masalah ... bole mintak dia jadi pendengar pulak ! ... dan secara tak langsung merapatkan lagi hubungan permemberan nie ... hehehe <--- dah macam sessi kaunseling la plak !!!

Okeiii kat atas ni ialah member-member aku yang sentiasa bersama aku bila aku ada masalah dan diorang sedia beri nasihat dan pendapat bila aku memerlukannya ... ader yang aku dah kawan dari sekolah rendah , ader yang aku kenal dari IRC , ader yang aku kenal masa kecik kecik dulu ... dan ader gak aku kenal time aku kat Kolej tempat aku blaja sekarang ... diorang memang best bagi aku ... untuk member-member aku sekalian , aku mintak maaf kalau ader selama kita berkawan ... aku buat salah ker , menyinggung perasaan korang ker , termakan , terminum , terkutuk , terkata dan ter... ter... ter... lagi larr ... aku kat sini pun sedia maapkan korang ... hehehehehe




BioDaTa ! Berita TerKiNi ! KoleJ MTDC AlBuM MeMBeR ! MeMBeR KaMcInG MuZik JUkEBoX PuIsi PuJaNGGa MuTiaRa KaTa DiGiTaL ArT ! LiNk Web TerBaIk